ska vi eller inte? vi får se..

jag och karro har funderat på att lägga ner bloggen.. ingen av oss bloggar ju för att de e speciellt kul utan bara för att.. alla gör de.. aja vi får se hur vi gör..  idag tog jag och karro bussen hem till mig och fortsatte med stål processen efter skolan :-) det gick riktigt bra och nu har vi kommit långt lite finslip här och där och lite mer fakta här och var sen bara lägga bilderna som vi redan valt på rätt plats å sen lära oss de utantill känns som att vi kommer hinna de här fint till fredag nästa vecka då de är redovisning :-) skönt att vara klar i tid å inte behöva stressa sista natten :-)
igår kväll skulle jag ju försöka gå och lägga mig i tid men nee.. ja satt uppe till halv tolv å chatta me felix :) visst de va ju kul men då kom ja på att ja måste duscha innan ja sover så de blev en sen kväll eftersom de va skolan idag :) så nu ska ja göra min i ordning och sen sätta mig vid datan igen tror ja åå hoppas de  funkar bättre :-)  
pöss å kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0